Members Login
Username 
 
Password 
    Remember Me  
Post Info TOPIC: KISAH SERAM LEBUHRAYA KARAK
Misteri Nusantara

Date:
KISAH SERAM LEBUHRAYA KARAK
Closed


ooooo....ko nak tau pasal lebuhraya karak tu yek...okey... aku buleh ceritakan.



Cerita dia macam ni, dulu sebelum sampai kat terowong genting sempah (dari bentong) tu ada satu selekoh tajam. Sebelum karak dibaikpulih, selekoh tu sangat tajam sehingga ia dilabel kawasan kemalangan. Selepas beberapa kemalangan berlaku, ada sesuatu yang aneh berlaku di situ. Banyak kenderaan dari bentong mengadu kerana mereka ternampak HANTU POCONG terbaring kat selekoh tu. Bukan seorang dua orang yang nampak malah sesiapa sahaja dari bentong pasti akan nampak POCONG tu terbaring. Namun setelah dikaji selidik pocong yang dimaksudkan ialah papan iklan besar pasal kemalangan jalanraya yang memaparkan mayat pocong terbaring dengan ayat "DAHULU SAYALAH PEMANDU PALING LAJU. BERHATI-HATI DIJALAN RAYA". Setelah aku mendengar cerita sebegini bangsat lalu aku pun menyeksa diri aku sendiri dengan mengkincitkan diri tahap altraman.



 



HAHAHAHAHAHAHAH



__________________
Bacang

Date:
Closed



Mende ntah. Aku rase ko nak buat lawak tapi lawak ko tak best. ko punyer


lawak ni bangang beno tahap babi hutan masak lemak cili api



__________________
ijai

Date:
Closed

pantat mak ko buat citer ntah ape2.pantat kecut.sial



__________________
xxx

Date:
Closed

pukimak ko lah. wat citer cenngitu. harap2 pukimak ko cepat sembuh dr terkena sumpahan hatu jalan karak

__________________
momok klon

Date:
Closed

Dengkol mu..muke mu d celah kelengkang ku...warghwargh!!
SORAMnyerrrrrrrrr....

__________________
JOE

Date:
Closed

cerita ni pada mulanya memang suspen, tapi ending nya macam puki masak asam pedas



__________________
MISTERI NUSABANGSA

Date:
Closed

Setelah aku membaca dengan teliti, aku dapati norma-norma ayat yang disusunnya sangat baik dan menarik. Dari segi frasa dan intonasi, sememangnya penulis ini merupakan penulis yang baik malah mampu memupukkan semangat suka membaca dikalangan anak muda. Namun dari segi ilmiah dan spesifikasi, penulis ini sebenarnya seorang bangsat yang pukinya hanya mampu dimakan oleh babi goreng.

__________________
Bacang

Date:
Closed

qstn plz?M.N,ko ni kutuk diri sendiri ker ader org nyamar jadik ko?kalo ader org nyamar jadik ko padan muker.tula,menyamar lagi jadik pompuan.n 1 more qstn,ijai ni saper.ale2 jer ader kat cni.ok bye

__________________
Page 1 of 1  sorted by
 
Quick Reply

Please log in to post quick replies.

Tweet this page Post to Digg Post to Del.icio.us


Create your own FREE Forum
Report Abuse
Powered by ActiveBoard